2013. február 23., szombat

Új szerelem: a 312 meridiántorna.

A héten voltam egy nagyon lelkesítő előadáson, Eöry Emese vezetésével.Életről, hitről, tudományról, alternatívákról.Végre kipróbálhattam a 3_1_2 meridiántornát. Fantasztikus volt megtapasztalni, hogyan telt meg energiával a tér és én is :-) Elhatároztam, hogy gyakorlom minden nap és amiíg lehet, addig a tornát is.Meglátogatom a háziasszonyoknak szóló tanfolyamát is Dr Eöry Ajándoknak. Nézzétek meg a vele készült riportfilmet és ismerjétek meg a technikát! kezdjétek el a gyakorlást magatok is, bármikor, bármilyen állapotban! Bár szerintem a legfontosabb amíg nem megy kárba minden, amikor még friss a diagnózis, vagy ha valaki primer progresszív SM-et fogott ki - hisz arra végképp nincs hagyományos gyógymód. Még több információt, hozzátok közel lévő gyakorlópontot találhattok ezen az oldalon .







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)