2011. február 7., hétfő

Látóideggyulladás - tényleg javulhat,akár 2 évig is!



Nagyon régen nem írtam már ide. Zajlik az áletem. Végre jó híreket kaptam a szemészeti kontrollon :)
Már objektíven is látszik, amit én érzek - a folyamatos javulás!!
Jók a szemüvegeim - hál istennek nem csináltattam újakat - áthidaltam a nagyítóval a javulás idöszakát.

Nagyon fontos gondolatok hangzottak el A SM elfogadás szempontjából is a
 2011. 02. 01-i Pál Feri előadáson   
Az atya szavai melyek nekem fontosak:


" Az életben vannak olyasmik, hogy jobb ha hamar barátkozunk meg velük, 
mert különben mindenképpen az életünk része, 
legföljebb nagyon boldogtalanok leszünk, 
mert nem fogadjuk el."

A Pránanadi kezelésekkel ezt érem el magamnál. A belső egyensúlyom megtalálásához hozzásegített.Már jó néhány Szklerózis Multiplexes ismerősöm használja a technikát - a stresszoldáshoz is kiváló! A testem produkál váratlan és meglepő dolgokat, de az elfogadással könnyebb átélni, túljutni rajta.

" Az érzések jöhetnek, mehetnek - de attól én még lehetek BOLDOG! "

 Ez a diagnózis felállításakor nekem fontos volt :) Végre tudtam mi az amit el kell fogadnom, hogy nem voltam képzelt beteg többé és már elhitték a faramuci érzeteimet.

 " Ha vágni kell a macska farkát - Ne részenként! "


Ez egy régi Éva magazin cink, a mai írásom neki is szól:)
Hanna, kívánom légy boldog!  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)