2011. február 22., kedd

MS / SM / videó és letölthető meditáció

 Ez a dal akár rólam is szólhatna:) Igaz a meditációk és az energetikai technikák segítségével sikerült egy lelki egyensúlyt elérnem - a testem azért időnként próbára tesz.
Tapasztalatból tudom viszont, hogy meditációban oldódnak a görcsök és tűnik a zsibbadás!
Magamnak kellett meglelnem a saját utam, viszont ehhez a betegtársak és néhány lelkiismeretes orvos is segítséget nyújtott. nélkülük nehezebb lett volna.
Nagyon jó, hogy a jövőt nem tudjuk előre - igaz így tervek kovácsolása is nehezebb. a jelenben viszont megélhetem mindazt, amire képes és nyitott vagyok!!

Ez a vezetett meditáció nekem nagyon bevált! Ingyen tölthető - már 2. éve használom.
reflaxacios-meditációs-CD







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)