2011. május 5., csütörtök

a Bükki füvesember - rádiózás éjjel : )

Hajnalban megint ébren volta és rádióztam, mint rendszerint. A kedvec adómon ilyenkor beszélgetős műsorok mennek. 

A Bükki füvesember előadásai a Szt István rádió archívumában meghallgathatóak- sok okosságot mond :) és itt egy másik riport Szabó Gyuri bácsival.

Egy SM tapasztalat:
         
" Néhány tipp és ötlet:
 Második hónapja iszok kétfajta gyógyteát napi 2-2 csészével! 2 csésze zsálya + 2 csésze palástfű.
SM betegeknek ez a jó ,olvastam.
Tanúsíthatom,hogy nekem IS bevált!! 
Segítség nélkül fel tudok állni,bár sokat ülök,jobban bírok tornázni,jobban alszok,kapaszkodás nélkül, pici segítséggel  tudok zuhanyozni ...........stb! Sorolhatnám,csak jót!!" 

Akitől kaptam ezt, Gyuri bácsival konzultált.
Azt gondolom én is kipróbálom :)

Ezt az idézetet ezer éve találtam:
"De ne téveszd össze kedves olvasó - miután elindultál - az elindulást és az átmenetet a megérkezéssel! Haladj tovább, egyre tovább, - fokozatosan - az úton...
Az a legfontosabb, hogy bízzál magadban és erődben, abban, hogy érdemes elindulni, és ha már elindultál, tovább haladni!"
(Dr. Oláh Andor)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)