2011. augusztus 31., szerda

Utam a Szklerózis Multiplex diagnózis feldolgozásában.

                                                                                                                                                                                                                                        Amikor végighallgattam a videót / gondolom veled is így lesz / tudtam, az én betegségfeldolgozásomnak is pont ez volt az útja. A hittel nem volt gondom, az megérkezett sok-sok megtapasztalás során, amikor 12 éve összeégtem.Az én ateizmusom ott dőlt meg. Az SM felfogása, feldolgozása, a továbblépés ezzel könnyebb is volt. Fontos volt, hogy minden információt begyűjtsek és csatlakozzak betegközösséghez.Nekem ez az  SM levelezőlista.
Ma már a facebookon is lehet közösségéhez csatlakozni, tematizáltan is akár és sajnos a fiataloknak is van saját csoportja, hiszen egyre többen vannak a diagnosztizáltak.
Változtatnom kellett sok mindenen - gondolkodásmódon, munkaidőn, családi kapcsolatokon, gyógymódok keresésén, találásán pl.                                                                                                               Pál Feri előadásai is ennek a folyamatnak a részét képezik és már alig várom, hogy induljon az új évad!             http://palferi.hu/hanganyagok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)