2013. január 2., szerda

Életvezetés

2013 - kezdődik egy új év. Nálam sok benne a bizonytalanság. Van munkahelyem és SMmel élek - ez tuti. Vannak megvalósítandó, finomítandó terveim és van sok bizonytalanság ebben / bennem. Sejtésem szerint, mással sincs ez másként. Nekem segítségemre voltak  Pál Feri előadásai, a nadis mesterem és a kezelések - ez az én utam volt.
Egy lehetőséget szeretnék a figyelmetekbe ajánlani. Annak , aki szívesen veszi, ha egy idegen lát rá a problémáira és ez az idegen ismeri az SM természetét is.
Íme Ő:
"Jogos a kérdés, hogy ki vagyok, és mitől vagyok más, mint a rengeteg többi "life coach". Abszolút jogos. Attól vagyok más, hogy nagyon sok mindent láttam már az életemben, többet, mint mások hetven év alatt, hogy én is szklerózisos vagyok, és hogy tizenkét évet lenyomtam a tréning- és tanácsadóiparban. Nehezen tud nekem bárki olyan élethelyzetet mondani, amire széttárnám a kezemet, hogy ilyesmivel még nem találkoztam. Ja, és nagyon motivált vagyok, mert a saját közvetlen környezetemben is kénytelen voltam a szakmámat gyakorolni. Amellett, hogy mióta beteg vagyok, szinte csak ebből élek, segíteni is akarok másokon. Láttam, mivé fajulhat, ha senki nem segít. 
A tarifa féláron 5000 forint.
Üdvözlettel
Mártonffy András
venroka@edukator.hu "
Vén Róka Életvezetési Tanácsadás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)