2010. szeptember 14., kedd

Utazás az élet :)

Kérdések / Sclerosis Multiplex-el élve /

1. Miért vagyok olyan szigorú önmagammal és ítélkezem mások fölött is keményen? Miért próbálom meg ennek ellenére, hogy mindent úgy csináljak, ahogy az nekik tetszik?
2. Hol próbálom meg kontrollálni (ellenőrizni) magamat és a környezetemet anélkül, hogy ehhez a megfelelő helyzetben lennék?
3. Milyen más nézetek vannak ebben a világban a magam élettel, erkölccsel és etikával kapcsolatos, megmerevedett álláspontjai mellett?
4. Hogyan tudnám megkönnyíteni az életemet? Hol gyakorolhatnék több türelmet magammal kapcsolatban? Hogyan mérkőzhetnék meg gyengeségemmel?
5. Mi gátol meg abban, hogy részt vegyek az életben? Mi ösztönöz arra, hogy kikapcsoljak? Milyen lehetőségeim vannak, hogy megbirkózzam a stresszel és a túlterheltséggel ?
6. Mi bénítja a lelkierőmet? Milyen ellenállás fáraszt ki?
7. Miért kábítom el magam? Hol tettetem magam süketnek? Mire vagyok vak?
8. Mennyiben irányítom fő energiáimat saját magam ellen? 9. Hol tudom a lelki árvizet, ami a hólyagomat feszíti, észrevenni a saját életemben? Mi az, amivel kapcsolatban már régen esedékesek a könnyek, és mivel kapcsolatban feleslegesek?
10. Mennyire vagyok képes arra, hogy válaszoljak az életre, és hogy viseljem a felelősséget? Miért teljesítek elvárásokat, ahelyett hogy saját magamra hallgatnék? Hogyan jutok el a saját magamért vállalt felelõsséghez?
11. Lelki folyamataim milyen mintát alkotnak? Mi a maguk természetes rendje? Mi tartozik az első helyre? Hogyan lehet a külső és a belső rendet összhangba hozni?
12. Mi hátráltat engem abban, hogy nyíltan találkozzam és szembeszálljak életem kiszámíthatatlan és változó dolgaivá ?
13. Hogyan tudok lelki identitásom megőrzésével a nagy egészbe beilleszkedni, és megtalálni az életem értelmét?

Ha már az összes válasz meglesz, meggyógyulok!!  /A prána nadi segít /


1 megjegyzés:

Hogy mások is olvassanak :)