2011. január 10., hétfő

Blogolás és Szklerózis Multiplex


Hétvégén Pécsett jártam. Ragyogó napsütésbe utaztam a fagyos télből - Isteni élmény volt! A testem másként gondolta, mint a lelkem. A 20 fokos hómérsékletkülönbséget rosszul tolerálta. Rámtört a krónikus fáradtság és egyébként is kissé meggabajodott bennem a rendszer. Ez szerencsémre a hőmérsékleteséssel helyreállt. Újra többet kell pihennem, magammal törődnöm, hogy rendben menjenek a dolgaim,
Minden nap kíváncsian várom van-e új bejegyzés az általam követett blogokban. Különösen szeretem Makay Anikó írásait. 
A MAI ÍRÁSA  újra elgondolkodtatott , aztán videókat kezdtem nézegetni, hisz nekem a zene is igazi örömöt ad.
Ezt a videót találtam "véletlenül". Hihetetlen egybeesés, mégis igaz:)
 Köszönöm! Jobban érzem magam tőle, még akkor is, ha a problémáim megvannak.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hogy mások is olvassanak :)